søndag, mai 13, 2007

Doppler nytt hjem...

Vi har måttet gitt fra oss Doppler :'(
Mamma ble allergisk når han begynte å røyte sånn... Det er kjempetrist.
Han har nå fått nytt hjem hos Kari i Kristiansund, og hun er like mopsegal som meg. Jeg skal få komme å hilse på når jeg vil og jeg skal få plage mamma med allergien hvis jeg får passe han mens de er på ferier og lignende.

Skikkelig rart og stille her i huset nå... Merker at når jeg våkner så har jeg gjort ting for å ikke unødvendig vekke Doppler, noe jeg ikke har tenkt over før han er borte...

Men som mamma sier, tiden leger alle sår.. Men Doppler vil alltid være verdens beste hund <3 Savner han :(

1 Comments:

At 2:35 p.m., Blogger Troja (& Charlotte) said...

Nei, så trist :'( Doppler får det sikkert veldig fint i sitt nye hjem også da :)

 

Legg inn en kommentar

<< Home