torsdag, november 30, 2006

Ønskeliste

Egen adventskalender må Doppler ha såklart:)


Trøtt?

Doppler vil visst være veskehund han... Det er han og Paris og Britney og co. Men han er nok litt stor ja!

Endelig oppdatert igjen! Doppler har siden sist lært seg å susse når vi sier "suss", fått seg refleksvest og adventskalender og har for fullt begynt på parringsdanser hver eneste kveld på en bamse på størrelse med han selv. Dette vil dere såklart ha dokumentert med bilder, slik saftig sladder som dette er! Men mamma mente at det var Doppler sin privatsak så det får bli mellom våre fire vegger:P.

Ellers ønsker Doppler seg til jul:
- Flere kobbel! Ikke fleksiline...
- Flere halsbånd! Begynner å bli lei av det jeg har, og de andre jeg har er for store!
- Myke leker!
- Bein til å tygge og gnafse på! (Ingunn: syns å huske det var noen spesielle han IKKE skulle få?)
- Og eventuelle andre ting jeg har bruk for! Voff voff :)

3 Comments:

At 7:34 p.m., Blogger Troja (& Charlotte) said...

Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

 
At 7:34 p.m., Blogger Troja (& Charlotte) said...

Heisann! Nudelig bilder av Doppler =D Nei, synes det er såå praktisk med bjelle på halsbåndet jeg, da hører jeg alltid hvor hun er og når hun kommer, hehe =P

 
At 6:13 p.m., Blogger Panthella said...

Hehehe, Doppler har ønskelisten sin klar allerede jah;-P Tipper en del av de ønskene blir oppfylt også jeg;D
Ang. bein som Doppler ikke trenger å få så tenker jeg i første rekke på alt av sånne røkte bein en får kjøpt i dyrebutikken. Griseører, grisehaler, oksetisser, kjøttstenger og så videre inneholder utrolig mye proteiner og ofte blir hundene i tillegg knalldårlig i magen av det. Jeg anbefaler å heller gi bein av grønnsakstypen som Greenies og så videre. Viktig å passe på at du er til stede mens han får spise på Greenies, men ellers kan han jo få oksehudruller (ikke knutebein for de er lett å tygge av og så bli sittende fast i svelget).
Pedigree Pal har også noen fine bein som ser ut som stjerner når en ser de fra siden.
Så koselig å se nye bilder asså!!
Ha det bra sålenge
Mopseklem fra Ingunn

 

Legg inn en kommentar

<< Home